loading...

arezoo

بازدید : 39
شنبه 1 مرداد 1401 زمان : 17:32

سرویس داکت اسپلیت (Duct split service) یکی از جدیدترین سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت ها هستند ،که با دارا بودن قابلیت سرمایش و گرمایش آسایش و آرامش را در طول سال برای ما مهیا می کنند.
شما با داشتن یک داکت اسپلیت امکان تهویه چندین فضا جهت سرمایش و گرمایش را خواهید داشت. استفاده از داکت اسپلیت موجب صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه در مصرف برق و گاز نسبت به سایر سیستم‌ها خواهد شد.سرویس، نصب، بازدید، عیب‌یابی و تعمیر انواع کولرهای گازی، اسپلیت، داکت اسپلیت و … توسط کادری متخصص و مجرب در اسرع وقت با ضمانت کاری در سراسر تهران. برای سرویس و تعمیر داکت اسپیلت خود با تهران سرویس‌ آنلاین تماس بگیرد.

سرویس اسپلیت در تهران :

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور کلیه خدمات سرویس داکت اسپلیت در تهران با ۱۰ درصد تخفیف برای شما عزیزان ارائه می شود.تعمیرکاران تهران سرویس کار همه تلاش خود را می‌کنند تا کار تعمیر داکت اسپلیت شما را به بهترین نحو انجام داده و رضایت شما را جلب نمایند. آنچه تهران سرویس کار را از سایر رقبا متمایز کرده است قیمت منصفانه سرویس داکت اسپلیت می باشد. برای سرویس داکت اسپلیت در تهران کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در کمتر از یک ساعت به محله شما اعزام شوند. تمام تعمیرکاران ما پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دیگر نیازی نیست از جهت شیوع ویروس کرونا نگرانی داشته باشید.

شستشو و سرویس داکت اسپیلیت

هر سال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن داکت اسپلیت را روشن میکنند تا از سرمای ان لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌ ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به نگهداری مناسب دارند که این برعهده خود مشتری می باشد و اگر هر چند مدت یک‌بار تعمیرنشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب بگذارد و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار داکت اسپلیت خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید و هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. پس بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن به سرویس داکت اسپلیت بپردازید.

آیا داکت اسپیلت احتیاج به سرویس و شارژ گاز دارد؟

بله داکت اسپلیت احتیاج به سرویس و شارژ گاز دوره ای دارد و دلیل این است که با سرویس و شستشوی کندانسور و اواپراتور و بلووری فن یونیت داخلی و خارجی هوا به خوبی در جریان میوفتد و باعث بالا رفتن راندمان کاری داکت شما و در نتیجه سرمای خیلی بیشتر و استراحت بیشتر موتور و کمتر شدن مصرف انرژی میشود که امری بسیار مفید برای دستگاه داکت اسپلیت میباشد.
ما با بهره گیری از متد روز تعمیرات و نگهداری داکت اسپلیت با بهترین تکنسینهای ایران در خدمت شما عزیزان هستیم تکنسینهای بیتا سرویس وقت شناس و با هنر دستان خود همیشه اماده خدمت رسانی به شما میباشند تعمیرات فن داکت و کمپرسور داکت اسپلیت در محل تعمیرگاه شرکت تهران سرویس آنلاین در کمترین زمان انجام میشود.

چه زمانی باید داکت اسپلیت خود را سرویس کنیم ؟

این مساله که، تا زمانی که داکت اسپلیت ما خراب نشده و از کار نیافتاده است نباید به سرویس کار استاد سرما زنگ بزنیم و بگوییم که بریا سرویس بیاید، باعث میشود تا شما در هنگام مواجهه با خرابی سیستم داکت اسپلیت به عنوان یکی از عناصر اصلی سیستم تهویه خنک در منزل و یا محل کار شما در فصل تابستان باعث می شود تا شما متحمل هزینه های گرانی شوید تا بتوانید داکت اسپلیت خود را که خریدن نو آن کمی هزینه بردار است را تعمیر کنید.تجربه تعمیرکاران داکت اسپیلت استاد سرما به شما پیشنهاد می کند که، افرادی که اقدام به سرویس اول فصل داکت اسپیلت می کنند تا 95% از خرابی و هزینه تعمیرات داکت اسپیلت در امان هستند.گرمای تابستان و خارج نشدن کامل گرمای کندانسور داکت اسپیلت باعث داغ شدن کمپرسور داکت اسپیلت و در نتیجه پائین آمدن راندمان دستگاه می شود.

هزینه و قیمت سرویس داکت اسپلیت :

سرویس و تعمیر داکت‌اسپیلت یا بهتر می توان گفت سرویس و تعمیر با توجه به افزایش قیمت داکت اسپلیت در ایران و بخصوص در شهر تهران و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان و بوجود آمدن شرایطی مانند کرونا، دستگاه اسپلیت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیستم تهویه قدرتمند که در شمار کولر گازی قرار دارد، باشد و از اهمیت بسیار بالایی برای سیستم تهویه خانگی و اداری برخوردار است.
با توجه به این موضوع و در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت می بایستی شما مشتریان گرامی نهایت دقت را داشته باشید چرا که اگر تعمیر و یا حتی سرویس دستگاه داکت اسپلیت خود را بر عهده کارشناسان و تعمیرکارانی که تازه به این عرصه وارد شده اند و تجربه ای آنچنانم ندارند بسپارید برای شما صرف هزینه آتی خواهد داشت. و حتی ما پیش بینی می کنیم که دیگر سرویس شما قدرت تعمیر را نداشته و از بین نیز برود و کارایی گذشته خود را از دست دهد. کار تعمیر داکت اسپلیت و سرویس اسپلیت از عهده کسانی بر می آید که مانند کارشناسان ما در استاد سرما سالهاست این خدمات تعمیرات داکت اسپلیت و خدمات سرویس اسپلیت را انجام می دهند.
با شروع هر فصل سال نیاز به استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب شدت پیدا میکند. این امر سبب میشود که بسیاری از افراد از داکت اسپیلت های متنوع یا پکیج های گرمایشی جهت تامین دمای مورد نیاز منزل خود استفاده کنند. بنا بر تنوع داکت اسپیلت ها ارائه شده امکانات عرضه شده در آنها تقریباً یکسان است. هر داکت اسپیلتی دارای یک دو شاخه جهت اتصال به برق، یک پنل جهت نمایش دمای دستگاه و یک ریموت کنترل است. سرمایش یا گرمایشی که توسط این وسیله تأمین میشود نسبت به سایر وسایل بسیار مناسب تر است. به عنوان مثال کافی است جهت تامین برودت منازلتان دمای داکت اسپلیت را روی مقدار مورد نظرتان قرار دهید و در کمتر از چند ثانیه از میزان خنکی جاری شده در فضا لذت ببرید.
خرید یک دستگاه اسپلیت که دارای پشتیبانی فنی از سوی خریدار ان می باشد برای شما مشتریان گرامی در فصل گرما و تابستان بسیار کاربری و حائز اهمیت می باشد. لذا ما در استاد سرما برای فروش تک تک محصولات خود در دسته داکت اسپلیت به شما گارانتی تضمینی خرید در رابطه با خرابی های احتمالی را می دهیم و نیازی به نگرانی از این بابت ندارید.

سرویس داکت اسپلیت شامل چه خدماتی است؟

یک تعمیرکار و سرویسکار خوب، هنگام سرویس داکت اسپلیت، بخش های مختلفی را بررسی و چک می کند. سرویسکاران فعال در استاد سرما، هنگام حضور در محل تمامی موارد زیر را بررسی می کنند:
  • بررسی کمپرسور و تمیز کردن و شستشوی آن در صورت نیاز
  • بررسی تمامی کانال ها، جهت مطمئن شدن از اینکه مسدود نیستند؛ در صورت مسدود بودن کانال ها آنها را تخلیه می‌کنند.
  • بررسی برد داکت اسپلیت و چک کردن و مطمئن شدن از سالم بودن تمامی قطعات.
  • چک کردن سیم کشی و ورودی برق دستگاه و تعمیر و تعویض آنها در صورت پوسیدگی و خرابی.
  • بررسی لوله های متصل بین کنداسور و هواساز دستگاه و رفع نشتی و آبریزی آنها.
  • چک کردن فن دستگاه، پرانه ها، فویل و… و تعویض و تعمیر هر یک در صورت نیاز.
  • چک کردن گاز داکت اسپلیت و شارژ کردن آن در صورت نیاز.

مشکلات رایج در داکت اسپلیت :

علت خنک نکردن داکت اسپلیت چیست؟

دلایل متعددی برای خنک کردن داکت اسپلیت وجود دارد که این دلایل عبارتند از:
  • ایجاد جرم و رسوب در فیلترهای داکت اسپلیت
  • تمام شدن گاز داکت اسپلیت
  • خراب شدن فن داکت اسپلیت
  • آسیب دیدن قطعه کمپرسور
  • تابیدن نور خورشید به یونیت خارجی داکت اسپلیت
  • خراب شدن ترموستات داکت اسپلیت
  • تعویض ترموستات داکت اسپلیت
نکته‌ای که باید برای افزایش طول عمر داکت اسپلیت انجام دهید سرویس آن در زمان های مشخص و حداقل ۶ ماه یکبار می باشد.با سرویس دوره ای دکتر بدهید می توانید از بسیاری از مشکلات بزرگ پیشگیری کرده و هزینه های هنگفتی را بابت تعویض قطعات نپردازید.

دلیل سر و صدای داکت اسپلیت چیست؟

یکی از دلایل عمده سروصدای داکت اسپلیت زدن اتصالات و قطعات روی فن دستگاه می باشد. همچنین شل شدن پیچ و مهره ها می تواند دلیل دیگری برای ایجاد صدای داکت اسپلیت باشد. سرویس دوره ای دستگاه میتوانید از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

علت یخ زدن خروجی باد داکت اسپلیت چیست؟

یکی دیگر از مشکلات رایج مشتریان ما یخ زدن قسمت خروجی باد داکت اسپلیت می باشد. زمانی که فن دستگاه خراب شده باشد انتقال با دست به قسمت بیرون دستگاه اتفاق نمی افتد و به همین دلیل باد سرد در قسمتی از داکت اسپلیت باقی مانده و یخ میزند. برای رفع این مشکل شما باید فن دستگاه را تعمیر و باتوجه به نظر تعمیرکار حتی آن را باید تعویض کنید.

کار نکردن کمپرسور داکت اسپیلت

اختلال در سیستم عملکردی داکت اسپیلت و جریان نامطلوب هوا در محیط ساختمان از علائم خرابی کمپرسور داکت اسپیلت است. رفع و شناخت سریع ایرادات پیش آمده در عملکرد این قطعه در استفاده بهینه از داکت اسپلیت تاثیر بسزایی دارد.

جریان نامطلوب هوا در محیط در اثر خرابی فیلتر داکت اسپلیت

فیلتر داکت اسپیلت وظیفه‌ی جذب آلودگی موجود در هوا و محیط داخلی داکت اسپلت و انتقال هوای تمیز و عاری از گرد و غبار به محیط است. از این رو در صورت مواجهه با جریان هوای گرفته یا نامطبوع در محیط حتما وضعیت فیلتر‌ها را در تعمیر داکت اسپیلت مورد بررسی قرار دهید.
در سرویس داکت اسپلیت، یکی از کارهایی که انجام می‌دهند، تمیز کردن همین فیلتر است که مانع بوجود آمدن موارد بالا می‌شود.
با کسب اطلاعات دقیق در خصوص علائم خرابی داکت اسپیلت تشخیص صحیح و رفع ایرادات این دستگاه به راحتی امکان پذیر است. علائم معرفی شده در این بخش خطاهای اصلی پیش آمده در روند عکلکرد داکت اسپیلت از دید کارشناسان و افراد متخصص در تعمیر داکت اسپیلت است.

مزیت سرویس دوره ای داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپیلت از دیگر موارد تاثیرگذار در عیب یابی کولر اسپیلت و رفع ایرادات پیش آمده در مسیر عملکرد این دستگاه است. در هنگام انجام این کار نیاز به تعمیر فوری داکت اسپیلت با مشاهده و بروز مشکلات در قطعات مختلف استفاده بهینه از این وسیله پرکاربرد را به دنبال دارد.
از این رو قبل از هر بار استفاده فصلی از داکت اسپیلت حتما این وسیله را سرویس و نسبت به رفع ایرادات احتمالی آن با درخواست تعمیر داکت اسپیلت اقدام کنید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 1858
  • کدهای اختصاصی